2010. március 19., péntek

.büfé

ugye van most kisebb para a sulival... a lényeg az, hogy elvették tőlünk a büfénket, a kv automatánkat és a csoki-chips automatánkat. szóval körülbelül mindent, ami jó... dehát művész gyermekekként feltaláljuk magunkat így a szövő és öltözék szak készített egy csodálatos büfét :D

ma egyébként termékeny napom volt. befejeztem a póló átalakításomat és nekikezdtem a ruha varrásának. a két ékalakú betétem alapját már megcsináltam, csak formára kell vágni és gumírozni kell. különféle 'organza' (némelyiknek szerintem köze nincs az organzához, de így árulták...) anyagokat dolgoztam össze punchingoló géppel. nagyon szép és érdekes felületeket lehet vele csinálni.


illetve csodás táskámmal is haladgatok. és nagyon büdös a sitteszsák. főleg ha olvasztom. brrr... és köszönöm szépen iwan-nak a remek videókazettákat, amiket már darabokra is szedtem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése